Brev:
Hipp modermælkserstatning i kop og mad
23. april 2008
Alder:
5 mdr.
Hipp modermælkserstatning i kop og mad
kære Helen
I dag har jeg bare lige et par hurtige spørgsmål :-)
Jeg har opdaget at hipp modermælkserstatning er økologisk, og jeg vil derfor gerne give Mathilde det af kop til måltiderne. Må jeg blande det op i koldt vand? På pakken står der at det skal blandes i 50-60 grader varmt vand.
Hvis jeg blander det i diverse mos, må jeg så fryse mosen og varme det op igen?
Og til sidst - hvis jeg vil lave havregrød eller øllebrød baseret på erstatningen må det så koge?
Med venlig hilsen
Tina